5/5 - (1 امتیاز)
امور نمایندگان بیمه عمر

امور نمایندگان بیمه عمر پاسارگاد

سلام: نمایندگان محترم، به صفحه امور نمایندگان بیمه عمر پاسارگاد خوش آمدید.در این بخش ،تعدادی فایل ویدئویی آموزشی، برای شما بزرگواران تهیه کرده ام، که میتواند، بسیار راهگشا باشد.این آموزش ها بسیار کاربردی بوده ، ودر خصوص ورود به کارتابل،و میز کار شما از طریق لبتاب،و گوشی همراه ویا تبلت میباشد. لازم است. تمامی نمایندگان عزیز، آنها را فرا گرفته، و در زمان های مورد لزوم، از آنها استفاده نمایند. در این آموزش ها، تلاش شده است. به زبان بسیار ساده ،روند کاربا نرم افزار بیمه پاسارگاد، به شما همکاران گرامی آموزش داده شود. موفق باشید.

آموزش تغییر رمز

سلام: کارآموزان محترم برای تغییر رمز ورود به کارتابل خود نیاز است ویدئو مقابل را با دقت مشاهده کنید. نمایندگان محترم که به تازگی وارد صنعت بیمه شده اند نیاز دارند. برای اولین ورود خود به کارتابل رمز خود را تغییر دهند. بعد از باز شدن فایل مالی در شرکت بیمه یک کد کاربری جهت ورود به کارتابل در اختیار شما قرار خواهد گرفت . و رمز ورود ابتدایی شما کد ملی تان است که برای اولین ورود و تغییر رمز باید از آن استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که رمز انتخابی شما باید حداقل 6 کارکتر و ترکیبی از عدد و حروف باشد. بعد از تغییر رمز شما باید به مدت 24 ساعت  صبر کنید.تا رمز جدید پس از تثبیت در انفورماتیک شرکت بیمه پاسارگاد، وسپس در سیستم نرم افزاری شرکت قابل استفاده خواهد بود. پس بنابراین شما بعد از 24 ساعت میتوانید وارد کارتابل خود شوید.

در حال بارگذاری پخش کننده...

آموزش ورود به کارتابل بیمه پاسارگاد

در صفحه امور نمایندگان بیمه عمر پاسارگاد، اولین آموزشی را که ملاحظه خواهید کرد. آموزش ورود به کارتابل، یا میز کار نمایندگان بیمه عمر میباشد. در این آموزش، نحوه ورود به میز کار، و روش ورود به بردو و دیدن اطلاعات بیمه شدگان، و همچنین نحوه مشاهده کارمزدها،و بررسی اقساط پرداخت شده، واقساط معوق، بیمه گزاران شما ،آموزش داده شده است.

مسیر میانبر

نمایندگان محترم ،جهت سهولت کار و راحتی ورود شما، بزرگوران به کارتابل شخصی خود، مسیر میانبر، در این صفحه ، برای شماقرار داده شده است. از مسیر فهرست، در بالای صفحه، وارد لینک امور نمایندگان شوید. و روی  زیر منوی ورود به کارتابل نمایندگان، کلیک کنید. شما را مستقیما به درگاه ورود، به کارتابل تان هدایت میکند.

در حال بارگذاری پخش کننده...

ثبت پیش نویس بیمه عمر پاسارگاد

پییش نویس بیمه عمر پاسارگاد یکی از مهارت هایی است .که هر نماینده فعال در شرکت بیمه پاسارگاد باید تسلت کافی نسبت به آن داشته باشد. در بعضی از شعب بیمه پاسارگاد در تهران و مراکز استانها و همینطور شهرستانها ،نماینده قبل از تحویل فرم پرسشنامه ی پر شده ی مشتری خود به شعبه ناظر،باید آن را از طریق سایت بیمه پاسارگاد ثبت سیستم کرده، و با درج کد پیشنویس بر روی برگه پرسشنامه آن را تحویل واحد صدور نماید. پس بنابراین داشتن تبحر کافی در این خصوص بسیار حائز اهمیت و لازم است. آموزش ثبیت پیش نویس بیمه عمر پاسارگاد به طور جامع در 3 بخش برای شما نمایندگان محترم به زبان بسیار ساده تهیه و در سه فایل جداگانه در زیر این متن  قرار داده شده است. امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد.

در حال بارگذاری پخش کننده...
در حال بارگذاری پخش کننده...
در حال بارگذاری پخش کننده...

آموزش گرفتن برگه اقساط بیمه عمر پاسارگاد

نمایندگان محترم، شما در این بخش نحوه گرفتن برگه اقساط،برای بیمه شده های خودتان، در سال دوم را آموزش خواهید دید. گاهی در روند کاری شما پیش خواهد آمد. که شما به برگه اقساط بیمه شده خود، نیازخواهیدداشت .پس بنابراین باید بتوانید. به راحتی آن را از کارتابل خود استخراج نمایید.

تغییر رمز ورود نمایندگان جدید به سازمان فروش

در بخشی ازویدئوی آموزش، گرفتن برگه اقساط ،به دلیل هم مسیر بودن، با تغییر رمز ورود نمایندگان جدید،  به نحوه تغییر رمز پرداخته ایم. نمایندگان محترم جدید، حتما با دقت، آموزش مربوطه را دنبال کرده، و در اولین فرصت،اقدام به تغییر رمز ورود خود، به کارتابل نمایندگی نمایند.و همینطور روش گرفتن فرم سلامت،پیرینت شده،در این ویدئو آموزش داده شده است.

در حال بارگذاری پخش کننده...

آموزش گرفتن جدول پیشنهاد بیمه عمر پاسارگاد

در این آموزش، در صفحه مربوط به امور نمایندگان بیمه عمر پاسارگاد،(آموزش گرفتن جدول پیشنهاد) شما خواهید آموخت.به چه طریق جدول پیشنهاد، و یا جدول استعلام مورد نیاز مشتری خود را از طریق کارتابل دریافت نمایید.بسیاری از اوقات در هنگام مشاوره مشتری ما ،درخواست سند براساس پرداختی حق بیمه خود را دارد. یک نماینده حرفه ای ضمن اینکه همیشه تعدادی جدول استعلام، با حق بیمه های متفاوت و برای سنین مختلف باید به همراه داشته باشد. باید قادر باشد، در صورت درخواست مشتری برای یک جدول اختصاصی با شرایط خودش نیز بلافاصله اقدام کرده و جدول استعلام مورد نظررا در اختیارمشتری خودقرار دهد.

در حال بارگذاری پخش کننده...

آموزش گرفتن استعلام وام بیمه عمر پاسارگاد

وام بیمه عمر پاسارگاد یکی از مزایای بسیار عالی بیمه های زندگی است. که بیمه شده  شما میتواند، بعد 6 ماه در خواست وام نماید. و 90 درصدصندوق بازخریدی خود را با کارمزد و یا سود 4 در صد مازاد بر سود تضمینی وام بگیرد. و طی 6  الی 60 ماه آن رابه صندوق بیمه ای خود برگرداند. اما نکته اینجاست، که محاسبه دقیق این وام و سود آن و در جریان گداشتن سریع بیمه گزار و بیمه شده میتواند. جایگاه شما، نماینده محترم را به عنوان یک نماینده حرفه ای ارتقاء دهد. در این ویدئو ی آموزشی سعی کردم، بسیار ساده و روان روش گرفتن  استعلام وام را آموزش دهم لطفا با دقت آن را ببیند. و نظرات خودتان را برای من ارسال کنید.

در حال بارگذاری پخش کننده...

فرم های ضروری بیمه عمر پاسارگاد

نمایندگان محترم بیمه عمر در این بخش تلاش شده است. فرم های مورد نیاز شما در بیمه عمر  تا ح داند امکان فراهم و در دسترس قرار گیرد. برای دانلود فرم های ضروری بیمه عمر روی دکمه های قرار داده شده در زیر همین متن  رفته و کلیک کنید. فرم مورد نیاز در فایل دانلود های شما ذخیره شده ،که با انتقال به فلش مموری میتوانید، فیزیک آن را تهیه نمایید . لطفا اگر فرمی مد نطر شماست، که در اینجا موجود نمیباشد، در پایین همین صفحه پیام ارسال نمایید. تا در اسرع وقت در سایت بارگذاری گردد. از همکاری شما سپاسگزارم.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید