Rate this post
بیمه عمرکودکان

بیمه عمرکودکان

بیمه عمرکودکان چیست؟ سلام: قبل ازینکه بپردازیم به اینکه بیمه عمرکودکان چیست و چه مزیت هایی را برای آنها میتواند داشته باشد. یک سوال مطرح میکنم . که پاسخ به این سوال میتواند. تمامی دلیل داشتن و یا عدم داشتن بیمه عمرکودکان را برای ما روشن کند.

طرح یک سوال مهم

اگرمن و شما در ابتدای جوانی سرمایه ای هنگفت داشتیم شرایط مان چگونه بود؟ خوب به این سوال فکر کنید. و صادقانه به آن پاسخ دهید. مطمئن هستم پاسخ درست به این سوال جای هیچگونه شک و تردید را برای ایجاد این طرح فوق العاده برای فرزند دلبند شما باقی نخواهد گذاشت.

کودکان امروز ما جوانان فردای جامعه ما هستند. جوانان فردای جامعه ما برای زندگی بهتر نیاز به پشتوانه مالی خواهندداشت. و دغدغه امروز والدین دلسوز و مسئول در مقابل فرزندان، تامین مالی در دوران بالندگی فرزند دلبند شان است.(درخواست مشاوره رایگان بیمه عمرکودکان)

و حالا این سوال پیش می آید. اگر فرزند شما با تدبیر و دور اندیشی امروز شما بین سن 20 الی 30 سالگی از یک حقوق بازنشستگی خوب برخوردار باشد ، خوب است یا بد؟ پاسخ شما باین سوال کاملا مشخص است. ما با تدبیر امروز مان میتوانیم . سرمایه لازم برای استارت زندگی فرزندمان را دروان جوانی فراهم سازیم. این سرمایه در ابتدای راه میتواند زندگی فرزند ما را متحول سازد. چیزی که من و بسیاری از شما عزیزان در جوانی ازش محروم بودیم.

شرکت بیمه پاسارگاد با ایجاد طرح بیمه عمرکودکان از بدو تولد این شرایط را فراهم کرده است. که والدین محترم و آینده نگر با برنامه ریزی هدفمند بهترین شرایط را برای فرزندان خود در دوران بالندگی ایجاد کنند. و دغدغهای ازدواج، تهیه جهیزیه، تهیه مسکن، هزینه های تحصیلی، سرمایه اولیه برای ایجاد شغل، وام…… را از دوش خود برداشته و بر دوش شرکت بیمه پاسارگاد بیندازند.

بیمه عم کودکان
بیمه عمرکودکان
بیمه عمرکودکان راهی مطمئن برای تامین آینده فرزندان
این طرح قدرت را به فرزند شما دردوران جوانی هدیه میکند.

آینده نگری مناسب برای کودکان

بیمه عمرکودکان طوری طراحی شده که بهترین شرایط ممکن را برای کودکان ما ایجاد میکند. این طرح تابع قانون مرکب است. و یک پس انداز روتین ومرتب و بلند مدت را برای فرزند ما محیا میکند . دغدغه ای که امروزه برای همه والدین وجود دارد این است، که اگر پس انداز در بانک برای فرزندم داشته باشنیم.به علت سهولت در دسترسی به آن امکان برداشت و خرج کردن آن درمواقعی که نیازمند پول هستیم. بسیار زیاد است.

(بیمه عمرکودکان)اتفاقی که برای خود من بارها در پس انداز برای فرزندم پیش آمد.اما ماهیت بیمه عمر به گونه ای است. که دسترسی به پس انداز آن براحتی امکان پذیر نیست. و برای برداشت اندوخته نیاز به درخواست بازخریدی است.و حداقل به یک بازه زمانی 10 روزه احتیاج است. پس بنابراین غیر قابل دسترس بودن سریع ، به پس انداز بیمه عمر باعث محافظت از آن شده و به مرور افزایش میابد.(ثبت درخواست مشاوره رایگان)

طراحی بیمه عمرکودک تان را به یک کارشناس حرفه ای واگذار کنید. که بهترین شرایط ممکن را برای ایجاد آن در نظر بگیرد.ماهیت بیمه عمر داشتن پوشش های بسیار متنوع از قبیل ازکار افتادگی ، نقص عضو  و پوشش های دیگراست .که برای کودک شما داشتن آنها تا سن بلوغ نیاز نیست. بنابراین سعی میشود در این طرح طوری برنامه ریزی شود. که بیشتر جنبه پس انداز و صندوق بیمه ای آن مد نظر باشد.

(بیمه عمرکودکان)من وهمکاران من در تیم فرشتگان بیمه گستر در کنار شما هستیم. تا با درخواست شما در سایت  با بیمه پاسارگاد(www.babimepasargad.com)  در هر نقطه از کشور عزیزمان که باشید. به صورت حضوری و یا غیر حضوری بهترین مشاوره ممکن را برای ایجاد یک بیمه عمر ارزشمند برای فرزند دلبندتان را به شما بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید