Rate this post
بیمه عمر چیست

بیمه عمر چیست

ممکن است این سوال برای همه ما پیش بیاید. که بیمه عمر چیست؟ این بیمه نامه دارای چه مزایای می باشد. میتواند به من در رسیدن به آ رامش کمک کند.یا نه،در مواقعی که در طول زندگی در اثر بیماری نیاز به درمان دارم. در پرداخت هرینه های درمانی کمک رسانم هست. یا نه، آیا در کهنسالی میتواند. دستگیر من باشد. و مرا از محتاج بودن به دیگران بی نیاز کند. آیا برای فرزندان من مزیتی به همراه خواهد داشت.

همه اینها سوالاتی است. که به ذهن هر انسان متعهدبه خانواده و دور اندیش رخنه میکند.و باعث میشود. به دنبال راهکاری مناسب برای برون رفت ازچالشهای احتمالی که در دوران زندگی ممکن است .برای هر کدام ازما پیش بیاید بگردد. و من در این صفحه در کنار شما عزیزان هستم ،و تلاش خواهم کرد. به تمامی سوالات شما در خصوص اینکه بیمه عمر چیست پاسخ بدهم.پس تا انتها با من همراه باشید .

یک خواهش دوستانه: 5 دقیقه وقت بگذارید. و مقالات آموزشی و تاثیر گذار این صفحه را مطالعه کنید.

بیمه  عمر  چیست؟

در حال بارگذاری پخش کننده...

ویدئوی 1

بیمه  عمر  چیست؟

در حال بارگذاری پخش کننده...

ویدئو 2

بیمه  عمر  چیست؟

در حال بارگذاری پخش کننده...

ویدئو 3

بیمه عمر جیست

بیمه عمر پاسارگادچیست؟

بیمه عمر و تامین آتیه، و یا بیمه زندگی، و یا بیمه عمر پاسارگاد، طرحی است. بلند مدت که حداقل 5 سال و حداگثر 30 سال بین بیمه گر(شرکت بیمه) و یا بیمه شده و یا بیمه گزار منعقد میشود. این طرح برای رفاه حال تمامی اقشار مختلف جامعه ایجاد شده است .این طرح براساس نیاز افراد مختلف جامعه طراحی شده، و از دو بخش اصلی تشکیل میشود.بخش اول آن پوشش های بیمه ای و بخش دوم آن صندوق بازنشستگی میباشد. این بیمه نامه طوری طراحی شده است،که در تمام دوران زندگی برای تمامی اقشار مختلف جامعه در هر شرایط مالی ، (فقیر یا غنی و یا متوسط) و یا در هر جایگاه و منسبی قرار گرفته باشند. مناسب است.

شما در هر سن و سالی که باشید. به این طرح نیاز خواهید داشت . داشتن آن اعتبار و آرامش را به شما هدیه میکند. و نداشتن آن به معنی خسران و ضرر است. واقعا  بیمه عمر چیست؟چرا داشتن بیمه عمر اعتبار و نداشتن آن خسران و ضرراست.

فرهنگ بیمه عمر

فرهنگ بیمه عمر

دوستان عزیز واقعیت این است. که متاسفانه به دلایل مختلف کشور ما به لحاظ فرهنگ بیمه عمر بسیار پایین است. و  بسیار دیده ایم .که با رخ دادن واقعه و یا حادثه در جامعه و یا برای یک خانواده، استقبال جهت خریدن یک نوع از بیمه نامه افزایش یافته است. و این اصلا خوشایند نیست. که با وقوع حادثه ای فرهنگ بیمه ای، در یک نوع خاص در جامع به صورت موقت بالابرود. و درخواست خرید افزایش یابد.و جالب اینکه، آن هم سریعا فروکش میکند. و از تب و تاب می افتد. و به روال عادی و بی خیالی بر می گردد . و به دست فراموشی سپرده میشود. در حالی که بیمه در همه دوران ها توانسته در مواقع بحران در کنار آسیب دیده و زیانخورده باشد.

مثال بارز آن وقوع حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران بود. ساختمانی با آن عظمت که بالغ بر 1200 واحد تجاری داشت. در مدت 3/5 ساعت فرو نشست. و تعداد بسیار زیادی از کسبه آن ورشکست شدند. و افراد بسیار زیادی هم از جمله 16 تن از بهترین افراد جامعه ما،آتشنشانان جوان به همراه تعدادی از افراد عادی جان باختند. که فقط یک نفر از آنها بیمه زندگی داشت.(یاد شان گرامی باد)

درخواست خرید بیمه بعد از وقوع حادثه

بعد از وقوع این حادثه بود. که تقاضا برای بیمه آتش سوزی و به شدت افزایش یافت. و همینطور  خریدبیمه های حوادث و بیمه زندگی  با استقبال خوبی روبرو شد. و بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده شد. و تقاضا فروکش کرد. متاسفانه این ضعف جامعه کنونی ماست .که با وقوع حادثه ای تقاضا برای یک بیمه نامه ،مانندبیمه زندگی و یا آتش سوزی افزایش میابد. اگر کسبه  ساختمان پلاسکو دارای بیمه نامه مناسبی بودند. قطعا شرایط شان تغییر میکرد.

بعد از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو ،تعدادی از کسبه بر اثر فشار عصبی متاسفانه سکته کردند. این یعنی ضرر , وقتی میگوییم ،داشتن هر بیمه نامه ای اعتبار و آرامش ،و نداشتن آن خسران و ضرر است. دقیقا در این مثال مصداق پیدا میکند.اگر مبلغ بسیار ناچیزی در حد ،200 الی 400 ،هزار تومان برای خرید امنیت خود صرف کرده بودند. بعد وقوع حادثه با آرامش خیال و جبران خسارت از طرف شرکت های بیمه میتوانستند. روال عادی زندگی خود را در پیش بگیرند..

مزایای بیمه عمر چیست

آیا شما با چالش در زندگی مواجه نمی شوید؟

بسیاری از اوقات برای من و شما هم پیش آمده، که در اثر حادثه ای دچار آسیب شده باشیم.و یا به یک بیماری خاص مبتلا شویم .و یا یکی از اطرافیان ما و یا دوستان و آشنایان ما با آنها در گیر شده باشند .درگیری با بیماری و حوادث و کهولت سن کاملا اجتناب ناپدیر بوده، و جز لاینفک زندگی بشر است.وبا بیمه زندگی قابل جبران میباشد.هیچکس نمی تواند ادعا کند، من بیمار نمیشوم. من دچار حادثه نمی شوم. و یا تا ابد جوان و سرحال خواهم ماند. و کار میکنم،و هیچ وقت پیر نخواهم شد. و تا ابد زنده خواهم بود. همه ما چه بخواهیم و چه نخواهیم ناگزیر به پذیرفتن شرایط موجودهستیم .

پس بنابراین یک انسان دور اندیش برای اینکه بتواند. در شرایط سخت و چالش برانگیز دوران زندگی، به راحتی بر آنها غلبه کند. و با کمترین آسیب و خسارات روبرو شود.باید برای چنین دورانی ازقبل محیا شده باشد.و راهکار های خروج از بحران را برای خود و خانواده اش آماده کند.

بیان یک خاطره چالش انگیز(واقعی)

چند ماه پیش که با همسرم ،برای درمان به یک پزشک مراجعه کرده،و درلابی منتطر نشسته بودیم.تا نوبت مابرای رفتن به پیش پزشک شود، ناگهان آژیر دزد گیر ماشینم به صدا در آمد. و چون مطب پزشک در طبقه 10 ام ساختمان پزشکان قرار داشت. خیلی زمان برد، تا به محل پارک ماشینم رسیدم . و زمانی که به محل رسیدم از ماشینم خبری نبود. و جایش خالی بود. همسرم بسیار آشفته و ناراحت و نگران ،از اطرافیان سوال می کرد .و سراغ ماشینمان را میگرفت .

عاقبت کار

همسرم  به  من نگاه کرد. و گفت چرا هیچ تلاشی نمی کنی و پیگیر نیستی .و اینقدر خونسرد نگاه میکنی، من دارم سکته میکنم . گفتم اتفاق است، که افتاده و کاریش نمی توانم بکنم. خوشبختانه ماشین دارای بیمه بدنه است .نهایتا اگر پلیس نتواند. آن را پیدا کند .90% قیمت خودرو را به قیمت روز از شرکت بیمه میگیرم . ماشین من تقریبا 100 میلیون تومان قیمتش بود و می توانستم. 90 میلیون از شرکت بیمه بگیرم.پس بنابر ان جای نگرانی نبود. چون من تمام سرمایه خود را از دست نداده بودم. و فقط بخش بسیار جزیی از آن از دست رفته بود. و من در واقع نابود نشده بودم. و با جبران خسارت از طرف شرکت بیمه به راحتی میتوانستم ،به روال عادی زندگی بر گردم.

بیمه عمر چیست

 پیشنهاد میکنم کمی وقت بگذار

(بیمه عمر چیست)متاسفانه بسیاری از اینگونه حوادث میتواند. یک زندگی را نابود کند. در شغلی که من دارم ،ایجاب میکند که گاهی با بعضی از افراد آسیب دیده جامعه صحبت کنم. و من به شما دوست عزیر ،که این مقاله را میخوانید .پیشنهاد میکنم.  گاهی اوقات کمی وقت بگذارید. با پیر زن ها و یا پیر مرد هایی که در گوشه خیابان محل زندگی تان نشسته اند. و گدایی میکنند، صحبت کنید. آنها کولباری از تجربه و درس هستند. که میتوانند، به ما در انتخاب درست مسیر زندگی، کمک کنند .

به نظر شما آیا آنها دوست دارند. در این سن و سال به جای اینکه در کنار خانواده باشند.و از مصاحبت با نوه و نتیجه خود لذت ببرند،و یا به سفر های تفریحی و زیارتی بروند.در گوشه خیابان بنشینند. و صورت خود را بپو شانند و دستشان را دراز کنند. و به گدایی بپردازند. مطمئن باشید .که اگر واقعا کسی نیاز نداشته باشد. هر گز این کار را انجام نخواهد داد

بیمه عمر بازنشستگی

افسوس زمان از دست رفته

وقتی با این عزیزان صحبت میکنید. افسوس زمان از دست رفته، دوران جوانی را میخورند. که میتوانستند ،با در آمدی که داشتند. برای چنین روز هایی  یک پشتوانه ،و حامی برای خود را  ایجاد کنند.مانند بیمه زندگی،و بعضی ها از دوران بریز و بپاش خود ،و کسب و کار بسیار پر رونق خود میگویند.که به ناگهان در اثر ورشکستگی و یا رکود اقتصادی ،و یا بیماری صعب و العلاج ،تمام دارایی خود را از دست داده اند.که با ایجاد یک بیمه زندگی  قابل جبران بوده است.

(بیمه عمر چیست)اگر این عزیزان یک بیمه زندگی،را در دوران جوانی برای خودشان ایجاد کرده بودند. ناچار نبودند. در دوران کهنسالی، حتی اگر مال و اموال شان را از دست می دادند. باز میتوانستند،با دریافت صندوق بازنشستگی به روال عادی زندگی برگردند. و جبران بخش بزرگی از خسارت وارده را بکنند. و درمان بیماری و پرداخت هزینه های سنگین ،را به گردن شرکت بیمه بیندازند. و اصل سرمایه خود را حفظ کنند.

بیمه عمر چیست

 مادران کهنسال جامعه ما

با بعضی از مادران ارزشمند جامعه، که متاسفانه در کنار خیابان به تکدی گری مشغولند. وقتی صحبت میکنید. یا ازشوهر پیر بیمارش در رختخواب میگوید. که بدون پشتوانه، و بیمه مجبور به دوا و درمان و گذران زندگی هستند.و یا از فوت همسرش میگوید. که به علت نداشتن بیمه زندگی و مستمری و خانه اجاره ای و نداشتن توان کار مجبور شده  است.دست خود را پیش همه دراز کند .

بیمه عمر برای همسرم چه فایده ای دارد

 زنان آسیب دیده جامعه ما

(بیمه عمر چیست)  بسیار دیده ایم. زنان جوان شوهر مرده ای، که تن به ازدواج های ناخواسته ،از روی اجبار  و برای گذران عمر، و سیر کردن شکم فرزندانشان داده اند. یا دخترک جوانی که برای عمل قلب باز پدر، و بخشیدن زندگی دوباره به عزیزترین فرد زندگیش، با قید قرعه در بین خواهرانش ،ناگزیر به ترنسفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است .و دیگر هرگز روی بازگشت به خانواده را نداشته است.

ویا زنان بسیاری که در جامعه امروز ما ،به خاطر فوت همسر، و یا در بستر بودن شوهر ،به علت بیماری لاعلاج و یا قطع نخاع ناگزیر هستند .با کمترین حقوق و بیشترین ساعت، به سخترین کارها بپردازند.و استثمار شوند. بیمه عمر میتواند، همه این ناهنجاری های ناخواسته، را که در کمین همه ما میباشد،را به حداقل برساند.

بیمه عمر و کودکان کار

 پشت چراغ قرمز که ایستادید

(بیمه عمر چیست) اینبار که در پشت چراغ قرمز ایستادید. و منتظر سبز شدن آن بودید. اگر کودک کاری به سمت شما آمد .شیشه اتومبیل را بالا نکشید. در حد چند ثانیه با او صحبت کنید. و ازاو در خصوص علت کارش بپرسید. ازش بپرسید ،چرا با این سن کم به جای اینکه در مدرسه درس بخواند. و یا به بازی مشغول باشد. در بین انبوهی از ماشین است . وبه دنبال چه چیزی میگردد. پاسخ هایی خواهید شنید. که تمام وجودتان به لرزه خواهد افتاد. (البته روی سخنم، با مهاجرینی که از کشورهای همسایه به ایران آمده اند نیست.)

بیمه عمر یعنی آرامش

هدیه آرامش به خود و خانواده 

(بیمه عمر چیست.)اینها درد جامعه امروزی ماست . که با کمی دور اندیشی، هر سرپرست خانواده میتواند. جلوی چنین آسیب های احتمالی، را برای خود و خانواده اش بگیرد. و بیمه زندگی رابرای خود و خانواده اش ایجاد کند.وبا آرامش خیال و فراغ بال، به کسب وکار و زندگی خود بپردازد .بیمه عمر و تامین آتیه (بیمه زندگی) پاسخگوی تمام دغدغه ها ذهنی ماست. وقطعا کسی که دغدغه و نگرانی آینده را نداشته باشد .ضریب موفیتش در کسب وکار و  پیشرفت اجتماعی، چندین برابر خواهد شد.

 این آرامش، باعث افزایش طول عمر میشود .و با تحقیقی که در کشور های اروپایی صورت گرفته است. متوجه شدند. افرادی که بیمه زندگی داشتند. نسبت به افرادی که بیمه زندگی نداشتند. امید به زندگی بیشتری، را در خود احساس میکردند. و انسانهای شاداب تر وموفق تری، در تمام دوران زندگی بوده اند. همین حالا برای داشتن یک بیمه نامه ارزشمند اقدام کن، شاید لحظه ای دیگر دیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید