3/5 - (1 امتیاز)

بیمه زنان خانه دار

بیمه زنان خانه دار دغدغه بسیاری از زنان و مادران کشور ماست.طبق آمار وزارت کار و رفاه اجتماعی 62 درصد از زنان ایرانی خانه دار هستند. که جمعیتی حدود 20 میلیون نفر را تشکیل می دهند. بیش از 75 درصد این زنان فاقد بیمه مستقل بوده، و بعضا تحت پوشش بیمه همسر خود میباشند. این آمار نشان میدهد. با توجه با اهمیت فعالیت زنان و مادران در امور خانه ، عملا هیچگونه مزایا و امتیازات بازنشستگی و درمان برای این قشر تاثیر گذار جامعه در نظر گرفته نشده است.

بیمه عمر و بازنشستگی خانم های خانه دار

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای خدمت رسانی به این قشر ارزشمند جامعه، که به واقع تاثیر به سزای در سلامت روحی و روانی جامعه داشته و دارند. با مطرح کردن طرح بیمه بازنشستگی زنان خانه دار گامی محکم و ارزشمند در این خصوص برداشته است.

بیمه مستمری زنان خانه دار 

بیمه مستمری خانم های خانه دار و یا بازنشستگی زنان خانه طرحی است، برای رفاه زنان و مادران کشور که در دوران کهولت سن از یک درآمد مستمر برای خود بطور مستقل بهره مند شوند.در این طرح خانم های خانه دار در هر سن و سالی که باشند تا 65 سال میتوانند. این طرح را برای خود ایجاد کرده و در پایان قرار داد از مزایای آن استفاده کنند.

این طرح از دو جهت میتواند. برای خانم های خانه دار حائز اهمیت باشد. اول اینکه در دوران جوانی با یک مدیریت مالی بسیار ساده  به مدت طولانی و با مبلغ بسیار کم اندوخته ای ارزشمند را برای دوران کهولت سن خود جمع آوری میکنند. و نتیجه آن رسیدن  به آرامش خاطری است که خانم های خانه دار میتوانند، برای دوران کهولت سن برای خود متصور باشند. این اندوخته هم به لحاط مالی و هم به لحاظ درمانی بسیار راهگشا خواهد بود.

از طرف دیگر به استقلال مالی در دوران بازنشستگی دست خواهند یافت. چیزی که دغدغه بسیاری از زنان جامعه امروز ما برای دوران سخت و سرد زندگی است. و از همه مهمتر اینکه اگر شوهرشان نیز در آمدی در آن دوران داشته باشد. هر دو به کمک هم به اقتصاد خانواده و رتق و فتق امور و زندگی فرزندان و نوه ها بهتر میتوانند بپردازند .و از جهت هزینه های بسیار بالای زندگی میتوانند در آرامش باشند. ودوران کهنسالی را با آسودگی خاطر و رفاه مالی در کنار خانواده سپری کرده و از آن لذت ببرند.

با چقدر میتوانم بیمه زنان خانه دار را شروع کنم؟

با چقدر میتوانم بیمه زنان خانه دار را شروع کنم؟این سوالی است که ممکن است برای شما پیش بیاید. شما میتوانید حداقل با مبلغ 200 هزار تومان بصورت ماهانه این طرح را شروع کنید. اما با توجه به کم ارزش بودن این مبلغ در حال حاضر  بهتر است. در صورت توان مالی مبلغ بیشتری را برای آینده خود پس انداز کنید.البته داشتن این بیمه نامه با حداقل مبلغ بهتر از نداشتن آن است. برای گرفتن اطلاعات بیشتر همکاران من آماده هستند. اطلاعات تکمیلی را بصورت رایگان در اختیار شما قرار دهند. جهت درخواست مشاوره رایگان لطفا  کلیک کنید.

مزایای بیمه زنان  خانه دار

ضمن اینکه بیمه زنان خانه دار امکان پس انداز مرتب و روتین را برای شما در دراز مدت فراهم میسازد . دارای مزایای بسیار زیادی تا پایان دوران قرار داد و بازنشستگی برای شما میباشد. این مزایا شامل پوشش های بیمه ای متنوع و وام در طول مدت قرار داداست.

پوشش ها

پوشش های بیمه خانم های خانه دار بسیار متنوع و ارزشمند بوده و شامل ، هزینه های پزشکی حادثه تا سقف 70 میلیون تومان ، بیمارهای خاص شامل ، سکه قلبی ، سکته مغزی، عمل باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن، و سرطا نها ، هر کدام جدا ،تا سقف 100 میلیون تومان; نقص عضو تا سقف 700میلیون تومان، و پوشش های فوت طبیعی و فوت حادثه و بیمه تکمیل درمان sos بعد از اینکه موجودی صندوق بیمه شده به دو میلیون برسد.

وام

بیمه شده میتواند. به دفعات مختلف از وام استفاده کند . این وام 90درصد موجودی صندوق بوده، و با سود 4 درصد مازاد بر سود تضمینی در اختیار بیمه شده قرار میگیرد. از مزایای آن این است،که برای این وام نیاز به ضامن نداشته و مراحل کاری و پرداخت آن بسیار سهل و راحت است. و همینطور شما به دفعات در طول قرار داد میتوانید از تخفیف های بیمه دیگر استفاده کنید.جهت کسب اطلاع بیشتر و درخواست مشاوره رایگان  لطفا کلیک کنید و فرم درخواست را پر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید