Rate this post
بیمه مسئولیت مدنی

فرم پرسشنامه و پیشنهاد بیمه های مسئولیت

بیمه مسئولیت چیست؟

هر فرد که در هر شغل و جایگاهی قرار داشته باشد. بسته به نوع فعالیت شغلی ممکن است به افراد دیگر به لحاظ مالی و جانی صدمه وارد کند. این صدمات ممکن است عواقب جبران ناپذیر داشته باشد. که به لحاظ قانونی مسئولیت جبران این صدمات مستیما با فرد مسئول  و یا کارفرما است . گاها این خسارات آنقدر بزرگ بوده که ازتوان شخص ممکن است فراتر باشد . برای جبران این خسارات احتمالی مسئولین و کارفرمایان لازم است. با ایجاد بیمه نامه های مسئولیت این ریسک های احتمالی را از خود سلب و به شرکت بیمه انتقال دهند.

بیمه های مسئولیت مدنی ، با توجه به گستردگی مشاغل و تنوع در خدمات از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. و هر حرفه و شغلی بسته به نوع ریسک ها و خطرات احتمالی که ممکن است برای اشخاص ثالث و به لحاظ مالی و جانی ایجاد کند، دارای پوشش های مختلف و تعریف شده خاص آن شغل میباشد.

چرا بیمه مسئولیت مدنی لازم است؟

بسیار از اوقات خطراتی که ما  و اطرافیان و کارکنان و یا مراجعین ما را تهدید میکند. به دست فراموشی سپرده میشود. که این ریسک ها ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به ما و آینده شغلی ما و در کل به خانواده و اطرافیان و جامعه وارد کند.با پرداخت مبلغی بسیار جزئی میتوان این ریسک ها را به شرکت های بیمه منتقل کرد. و ما با خیال راحت و در کمال آسایش و آرامش به دنبال دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید