درآمد نمایندگی بیمه چقدر است

درآمد نمایندگی بیمه، چقدر است؟ این سوالی است. که اغلب شماعزیزان که میخواهید وارد صنعت بیمه بشوید، ذهنتان را درگیر خود کرده است.و البته درست است. چون میخواهید شغلی را شروع کنید، که تمامی آینده شما  تحت تاثیر آن  خواهد بود.و در حقیقت آینده شما، به لحاظ موقعیت اجتماعی ، موقعیت خانوادگی و موفقیت یا عدم موفقیت و رضایت شغلی شما به آن بستگی خواهد داشت.

درآمد نمایندگی بیمه

 واقعیت انتخاب شغل

به واقع در زندگی هر شخصی انتخاب درست شغلی یکی از مهمترین ارکان و بسیار کلیدی میباشد. من حسین علی عسگری مدرس بیمه و فعال در صنعت بیمه در این مقاله آنچه که واقعیت است . رادر اختیار شما قرار میدهم.تا پایان این مقاله همراه من باشید.وبا یک دید باز  بهترین انتخاب را انجام دهید.

درآمد در این شغل به میزان فعالیت شما بستگی دارد.یک نماینده حقوق ثابت از شرکت مطبوع خود دریافت نمیکند.و درآمد آن بر اساس فروش بیمه نامه و کارمزداست.پس بنابراین میزان درآمد شما، به فعالیت و تلاش تان بستگی دارد. در این شغل افراد بسیار موفقی در صنعت بیمه وجود دارند. که دارای درآمد های بسیار بالا و رویایی هستند.و نمایندگانی هم داریم .که با توجه به سالها فعالیت ، ولی در حد یک کارگر ساده هم در آمد ندارند. پس اینجا همه چیز بستگی به خود شما دارد.

 ذهن یک کارمند

درآمد نمایندگی بیمه،بسیار بالا و وسوسه انگیز است.اما رسیدن به این درآمد بالا ،کار بسیار سخت و طاقت فرسای است. ونیاز به یک انسان خود ساخته و با باورهای بالا دارد. بی تعارف بگویم اگر دارای ذهن کارمندی هستید، همین الان از خواندن این مقاله دست بکشید.ذهن یک کارمند به دنبال یک حقوق ماهیانه ثابت ،با یک ساعت کاری مشخص، مثلا از ساعت 8 صبح الی 5 عصر، با یک اتاق و یک میز اداری ، و صبح تا عصر در فکر پاداش ، کارانه ،اضافه کاری ، و انتطار برای رسیدن به سر برج، ودر نهایت خلاصه میشود، به روزمرگی و یکنواختی که از نظر من بسیار رنج اور است.

کارمندی

کارمندی جلوی خلاقیت ها و تکامل و پیشرفت را میگیرد. و یک کارمند به کمترین ها رضایت میدهد. این تجربه را من 30 سال با کار کردن در یک اداره دولتی با خودم به یدک میکشم. 30سال اسیر یکنواختی و بی تحرکی بودم. با اینکه شغلم فنی ،و شرکتم ، یک شرکت خدماتی ، و نتیجه کار من و همکارانم مفید برای جامعه بود. اما با آنچه در وجودم زندانی کرده بودم مغایرت داشت. تا اینکه بازنشست شدم.و بلافاصله به دنبال شغلی گشتم، که بتواند به نیازهای واقعی ذهن من پاسخ دهد، و آن را در صنعت بیمه یافتم.

 علاقمندی  به شغل

درآمد نمایندگی بیمه،همانطور که در پاراگراف قبل گفتم بسیار بالاست. اما این درآمد برای همه نیست. موفقیت در این شغل نیاز به پارامترهای بسیار زیادی دارد. که مهمترین آن علاقه به این شغل و صنعت بیمه است. مانند تمام شغل ها، شما در هر شغلی که فعال هستید.اگر به آن شغل، علاقمند نباشید. و از آن لذت نبرید. موفقیت در آن برای شما محال است. و آن شغل برای شما تبدیل به جهنم خواهد شد. پس بنابر این مهمترین رکن علاقه و عشق به بیمه است. و آن زمانی محقق میشود. که هزار توی این شغل را با تک تک سلول های بدنتان حس کنید.

نمایندگی کدام شرکت بهتر است

حدود 33 شرکت بیمه ای در کشور درحال فعالیت هستند. و جواب به این سوال که نمایندگی کدام شرکت بهتر است؟ ممکن است . کمی مشکل به نظر برسد. اما آنچه که مسلم است، این است که هر چقدر یک شرکت برند باشد. و نزد مردم شناخته تر، و قابل اعتماد تر باشد .بستر مناسبی برای فعالیت شما خواهد بود. و در این میان بیمه ایران، شرکت بیمه پاسارگاد، و آسیا سر آمد هستند. و در بیمه های زندگی شرکت بیمه پاسارگاد در میان مردم شناخته شده و بزرگترین سازمان فروش را دارد. از طرفی خدمات پس فروش و همینطور عمل به تعهدات بیمه ای در اسرع وقت میتواند، شرکت های بیمه را از هم متمایز سازد.و شرکت بیمه پاسارگاد با اتپا به سازمان فروش و سطح توانگری 1 بیمه ای در این شاخصه سرآمد است.

میزان درآمد نمایندگی بیمه چقدر است.

قطعا درآمد نمایندگی بیمه از یک کارمند بسیار بالاتر است.اگر احساس میکنید، عاشق بیمه هستید. و به این باور رسیدید، که بیمه میتواند، تغییر در زندگی انسانها ایجاد کند. و با این شغل میتوانید ،بر بهبود شرایط زندگی اطرافیان خود تاثیرگذار باشید.و توان چالش های پیش رو  را داشته ، و اگر به طور مستمر و پیوسته با تمام وجود به این شغل بپردازید. این شغل ضمن ارضای حس انسان دوستانه وایجاد آرامش دهنی به شما ، درآمد بسیار خوبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. و گاها در صورت تمرکز برمحصول و خدمات و آموزش درست و همچنین هدفگذاری صحیح و هوشمندانه حرکت کردن ، درآمد رویایی را در این شغل میتوانید تجربه کنید.و در حقیقت میتوان گفت یکی از 5 شغل برتر و پولساز دنیاست.

نمایندگی بیمه عمر بهتر است یا جنرال

نماینده جنرال

نماینده جنرال ، یا نماینده عمومی مجوز صدور تمامی محصولات بیمه ای شرکت خود را دارد. وباید روی فروش تمامی محصولات بیمه ای تمرکز کند. نماینده جنرال دارای هزینه های جاری مانند کرایه دفتر، تهیه تجهیزات  و شارژ لوازم اداری است. پرداخت حقوق کارمند و بیمه تامین اجتماعی و مالیات و همینطور هزینه های آب و برق و گاز و غیره را نیز به آن اضافه کنید . که همین امر سبب گشته بسیاری از نمایندگی های جنرال در همان ماهای اول فعالیت و به علت عدم توانایی در فروش ، از ادامه مسیر منصرف شوند. و در شرایظ فعلی و فروش انلاین انواع بیمه ها بوسیله استارت آپ ها  جایگزین دفاتر بیمه ای در سطح شهر ها شده است. و دفاتر نمایندگی های جنرال، مانند آژانس های تاکسی سرویس(با فعالیت استارت آپ اسنپ)بزودی محکوم به حذف از سطح شهرهاخواهند بود.

نماینده بیمه عمر

نماینده بیمه عمر به صورت تخصصی در رشته بیمه های عمر و سرمایه گذاری فعالیت میکند.و روی فروش بیمه های زندگی تمرکز دارد.ازدفاتر مرکزی شهر و استان ویا دفترمدیر ارشد خود بدون محدویت میتواند استفاده کند.هزینه کرایه دفتر، منشی آب و برق و هزینه های متفرقه ندارد. واز همه مهمترفروش بیمه های زندگی، از طریق استارت اپ ها وجود ندارد. واگر هم انجام شود به دلیل عدم پشتیبانی ، موفق نخواهد بود.در ضمن امکان رشد در پست های مدیریتی سازمان فروش برای نماینده فعال دور از دسترس نبوده. و تیم سازی در این لول بسیار حائز اهمیت است.در سالهای آینده نمایندگان جنرال به منظور بقا باید روی این لول از بیمه ها تمرکز کنند. و اخیر به شکل بسیار گسترده شاهد این تغییر در نمایندگی های جنرال بوده ایم.با مطالعه این متن قضاوت را به عهده شما میگذارم. و این شما هستید که تصمیم میگیرید.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید