Rate this post

تمامی روش های پرداخت های حق بیمه پاسارگاد

سلام بیمه گزران محترم به سایت،، با بیمه پاسارگاد،، خوش امدید.در این صفحه تمام روش های پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به شما آموزش داده خواهد شد.تلاش ما در این سایت سهولت دسترسی شما بیمه گزران محترم به خدمات مورد نیاز و اطلاع رسانی میباشد. یکی از دغدغه های شما اطلاع و اگاهی از روش های پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد است. که ما در این صفحه تلاش نموده ایم که تمامی روش های پرداخت حق بیمه و اقساط بیمه عمر پاسارگاد را به صورت کامل و جامع خدمت شما ارائه نماییم.امید است که رضایت شما جلب شده باشد.

پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد

واریز از طریق اینترنت بانک

1_ یکی از روش های بسیار ساده،اینترنت بانک پاسارگاد است.شما نیاز به حساب بانک پاسارگاد ندارید. کافی است که از طریق یکی از کارت های  عضو شتاب خود که دارای رمز پویا می باشد اقدام کنید. به اینترنت متصل شده و با گوشی همراه خود و یا کامپیوتر خانگی و یا لب تاب دومین قسط بیمه خود بر اساس روش پرداخت (ماهانه،سه ماهه، شش ماهه، سالانه) در برگه اقساط بیمه نامه خود اقدام نمایید.

جهت پرداخت قسط دوم بیمه نامه عمر پاسارگاد کلیک کنید.

پرداخت قسط بیمه عمر پاسارگاد

واریز  از طریق اپلیکیشن همراه بیمه پاسارگاد

شرکت  بیمه پاسارگاد  با استفاده از جدیدترین فناوری‌های  روز دنیا، اپلیکیشن مبایلی پرداخت اقساط بیمه عمر و تأمین آتیه بیمه عمرپاسارگادرا در سال 99 به بیمه گزاران خود معرفی کرد.(جهت دریافت نسخه اپلیکیشن بیمه پاسارگاد کلیک کنید)
این اپلیکیشن توسط شرکت بیمه پاسارگاد در راستای حفظ امنیت خاطر بیمه‌گذاران و با استفاده از توان نیروی انسانی  و مجرب خود و بهره‌گیری از دانش روز بیمه و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده است. این اپلیکیشن مبایلی (همراه بیمه پاسارگاد) در زمان پرداخت اقساط بیمه‌های عمر و تأمین آتیه آرامش خاطر را به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد شرکت ، به مشتریان خود هدیه میکند.

بیمه‌گزاران می‌توانند حق بیمه و اقساط خود را توسط گوشی تلفن همراه در یک بازه زمانی کوتاه و در امنیت بالا، با استفاده از تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت نمایند. در این روش شما نیاز به رمز پویا دارید.

لازم به ذکر با استفاده از همراه بیمه پاسارگاد امکان دسترسی هر بیمه‌گزار به تمامی بیمه‌نامه‌های عمرخود و خانواده، و امکان پرداخت اقساط آنها ،در هر زمان و مکان بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت،میسر میباشد.  به‌روزرسانی وضعیت اقساط پرداخت‌شده ، مشاهده سوابق پرداخت اقساط  با مشخص بودن پرداخت در سررسید، پرداخت با تأخیر و اقساط معوق ، از مزایای این اپلیکیشن میباشد.

در این اپلیکیشن امکان مشاهده تاریخچه پرداخت اقساط بیمه‌های عمر و تأمین آتیه و همینطور امکان پرداخت اقساط وام بیمه عمر و تامین آتیه ، بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت قرار داده شده است. و از مهمترین امکانات این اپلیکیشن روئیت مبلغ اندوخته صندوق بیمه ای و یا صندوق بازخریدی میباشد. که شما بیمه گزاران محترم شرکت بیمه پاسارگاد در هر زمان موجودی خود در بیمه را میتوانید مشاهده کنید.

جهت دریافت اپلیکیشن و آموزش نصب و  روش استفاده از آن بروی،، لینک تلگرامی ،،زیر کلیک کنید.https://t.me/PasargadInsuranceCRM

پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد با دستگاه خود پرداز بانک پاسارگاد

پرداخت از طریق خود پرداز بانک پاسارگاد

از طریق کلیه دستگاههای خود پرداز بانک پاسارگاد در سراسر کشور میتوانیداقدام به پرداخت قسط دوم بیمه نامه عمر خود کنید. در این روش با هر کارت بانکی عضو شتاب میتوانید اقدام نمایید.کافی است گزینه پرداخت قبوض روی دستگاه را انتخاب کرده و شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد نمایید. مبلغ حق بیمه روی صفحه مونیتور دستگاه خود پرداز نمایش داده میشود. با رویت آن  و مطابقت با مبلغ قسط مورد نظر ،اقدام به پرداخت نمایید.  شماره پیگیری را از رسید دریافتی برداشته و در برگه اقساط خود ثبت نمایید. در این روش به رمز پویا نیاز ندارید.

پرداخت قسط بیمه عمر پاسارگاد

پرداخت از طریق کارت خوان (دستگاه pos)بانک پاسارگاد

در این روش با استفاده از دستگاه  پوز بانک پاسارگاد میتوانید اقساط خود را پرداخت نمایید. در این روش با انتخاب منوی پرداخت اقساط روی دستگاه  پوز شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد نموده و با وارد کردن رمز کارت ،قسط خود را پرداخت نمایید. در این روش نیاز به رمز پویا نداشته و با هر کارت بانکی عضو شتاب قابل پرداخت است.

پرداخت قسط بیمه عمر پاسارگاد توسط تلفن ثابت

پرداخت از طریق تلفنبانک پاسارگاد(82891111-021)

یکی از روش های بسیار ساده پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد از طریق تلفنبانک پاسارگاد میباشد. کافی است که شماره 82891111-021 را طریق تلفن ثابت و یا همراه خود بگیریدو با شماره گیری عدد 2 و با وارد نمودن شناسه قبض و پرداخت از صفحه کلید، اقدام به پرداخت نموده و با دریافت کد رهگیری آن را در برگه اقساط خود ثبت نمایید. در این روش شما به رمز پویا نیاز دارید.

پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد از طریق کد دستوری ussd

پرداخت از روش کد دستوری #720*

سامانه آنی بانک پاسارگاد (امپاد)بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی با استفاده از تکنولوژی ussd جهت رفاه مشتریان آن به بهره برداری رسیده است. از مزایای این سامانه قابل دسترس بودن بدون نیازبه هر گونه اپلیکیشن خاص میباشد. و این امتیاز سبب گریده  در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری #720* از طریق شماره گیر تلفن همراه از خدمات آن بهره مند شوند.

با گرفتن شماره #720* از طریق تلفن همراه ، گزینه های متعددی برای شما نمایان میشود. با انتخاب گزینه 3(قبض) و در مرحله بعد گزینه 2(قبوض خدماتی)و سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کرده مبلغ قسط دوم بیمه عمر و تامین آتیه به روی صفحه ظاهر خواهد شد. که با تایید آن وارد درگاه بانک شده و عملیات پرداخت را انجام دهید.

پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد از طریق اپلیکیشن آپ بر روی گوشی های همراه برای شما بیمه گزاران محترم فراهم شده است. در پرداخت از طریق این اپلیکیشن شما نیاز به رمز پویا دارید.

پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد از طریق دستگاه پوز بانک کشاورزی

روش پرداخت از دستگاه پوز بانک کشاورزی

شما از طریق کلیه دستگاههای کارت خوان(pos) بانک کشاورزی میتوانید. اقساط بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را پرداخت نمایید. در این روش با هر کارت بانکی عضو شتاب و بدون نیاز به رمز پویا و با انتخاب گزینه پرداخت قبوض روی صفحه مونیتور و وارد کردن شناسه قبض و پرداخت اقدام نمایید لازم به ذکر است. در این روش نیاز به وارد کردن مبلغ قسط نمیباشد. و دستگاه به صورت اتوماتیک مبلغ را نمایش داده که با تایید عملیات پرداخت انجام خواهد شد.

پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد از دستگاه خود پرداز بانک صادرات و بانک توسعه و تعاون

پرداخت با دستگاه خود پرداز بانک صادرات

از طریق بانک صادرات میتوانید اقساط دوم بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را پرداخت نمایید. برای پرداخت از تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب میتوانید استفاده کنید . با انتخاب گزینه پرداخت قبوض بر روی دستگاه خود پرداز (ETM) شناسه قیض و شناسه پرداخت قسط دوم بیمه نامه خود را وارد کرده و گزینه تایید را بزنید. مبلغ قسط به صورت اتوماتیک بر روی دستگاه نمایان خواهد شد.در صورت یکسان بودن مبلغ قسط بروی صفحه مونیتور دستگاه خود پرداز و مبلغ قسط مورد نظردر برگه اقساط ، دکمه ثبت را بزنید.  پرداخت شما با موفقیت انجام خواهد شد. رسید دریافتی را برداشته و شماره پیگیری آن را در برگه اقساط خود جهت اطمینان بیشتر یادداشت نمایید. در این روش شما نیاز به رمز پویا نخواهید داشت.

پرداخت اقساط بیمه عمر بانک پاسارگاد از طریق دستگاه خود پرداز بانک توسعه و تعاون

پرداخت با دستگاه خود پرداز بانک توسعه تعاون

از طریق بانک توسعه و تعاون میتوانید اقساط دوم بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را پرداخت نمایید. برای پرداخت از تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب میتوانید استفاده کنید . با انتخاب گزینه پرداخت قبوض بر روی دستگاه خود پرداز (ETM) شناسه قیض و شناسه پرداخت قسط دوم بیمه نامه خود را وارد کرده و گزینه تایید را بزنید. مبلغ قسط به صورت اتوماتیک بر روی دستگاه نمایان خواهد شد.در صورت یکسان بودن مبلغ قسط بروی صفحه مونیتور دستگاه خود پرداز و مبلغ قسط مورد نظردر برگه اقساط ، دکمه ثبت را بزنید.  پرداخت شما با موفقیت انجام خواهد شد. رسید دریافتی را برداشته و شماره پیگیری آن را در برگه اقساط خود جهت اطمینان بیشتر یادداشت نمایید. در این روش شما نیاز به رمز پویا نخواهید داشت.

40 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • عالی بود ممنون از اطلاعات مفید و کاربردی شما

    پاسخ
    • عباس ملکی
      آبان 6, 1400 11:29 ق.ظ

      بسیار عالی بود
      سپاسگزارم

      پاسخ
      • ممنون وسپاس

        پاسخ
        • خواهش میکنم موفق یاشید

          پاسخ
        • الان من سال پنجم قسطمه
          شناسه قبض ندارم چطوری باید بریزن

          پاسخ
          • سلام با نماینده تون تماس بگیرید یا به شعبه مراجعه کنید و در ضمن معمولا یک هفته قبل از سر رسید قسط برای بیمه شدگان لینک پرداخت به همراه شناسه قبض و پرداخت اس ام اس میشود به شرط اینکه شماره همراهتون تغییر نکرده باشد

      • سلام
        میخوام قس، ۱۳ رو پرداخت کنم ازطریق تلفن بانک وارد میشم شناسه قبض رو میزنم میگه اشتباه است درصورتی که من ۱۲ قسط رو همینجوری پرداخت کردم

        پاسخ
    • تقساط معوق راچطوردفترچه بگیریم

      پاسخ
      • سلام اگر بیش از شش ماه اقساط معوق دارید حتما باید توسط نماینده خودتون ویا با مراجعه به یکی از شعب بیمه پاسارگاد فرم سلامت برای شما پر شود و بعد مجوز صدور برگه اقساط مجدد برای شما صادر شود

        پاسخ
  • عباس ملکی
    آبان 6, 1400 11:32 ق.ظ

    بسیار عالی بود
    سپاسگزارم

    پاسخ
  • با تشکر از بیمه پاسارگاد که اینقدر کار پرداخت اقساط رو راحت کرده واقعا عالی بود خسته نباشید

    پاسخ
  • سیدایمان حسینی
    دی 19, 1401 5:38 ب.ظ

    بنده خارج از کشور سکونت دارم
    از اینجا هیچ سایتی باز نمیشه
    چطور میتونم اقساط رو پرداخت کنم؟

    پاسخ
    • سلام بزرگوار این مشکل دائمی نخواهد بود روزهای اتی اقدام کنید قطعا مشکل حل خواهد شد

      پاسخ
  • سلام داخل همراه بیمه نامه میخواستم ثبت کنم ولی شماره بیمه تا ۱۴۰۱ داره برا من ش بیمم ۱۴۰۲
    چیکار کنم؟

    پاسخ
    • سلام فقط از دو عدد برای 1402 در موقع ثبت نام استفاده کنید ،،،02،،، ممکن است است نمایش داده نشود نگران نباشید ادامه مراحل را انجام دهید ثبت نام انجام خواهد شد

      پاسخ
  • رحیم مصطفی پور
    خرداد 10, 1402 5:51 ب.ظ

    باسلام وخسته نباشید.ایا برای پرداخت بیمه عمر پاسارگاد برگه اقساط لازمه بگیریم یانه بدون برگه می‌شود اقساط راپرداخت کرد لطفا راهنمایی کنیید

    پاسخ
    • سلام اگر پیامک پرداخت از طریق شعبه بیمه پاسارگاد برای شما هرماهه ارسال میشود ، نیاز به برگه اقساط ندارید، و یا اگر وب همراه بیمه پاسارگاد را در گوشی خود نصب کرده باشید باز هم نیاز به برگه اقساط ندارید

      پاسخ
  • برنامه بیمه عمر قسط پرداخت نمیکند

    پاسخ
  • محمد صادق دماوندی
    تیر 29, 1402 3:20 ب.ظ

    نرم افزار اشکال داردامروز ۲۹ تیر ۱۴۰۲. ۵بار موفق نشدم بار ششم کسر کرد .ولی اشتباهی برای ماه قبل رسید داد

    پاسخ
  • سلام در مورخ امروز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۵ وب اپلیکیشن جهت پرداخت حق بیمه عمر باز نمی شود و ارور میدهد

    پاسخ
  • سلام من 3 ماه گذشته از حق گرداخت می تونم پرداخت کنم مشکلی نداره؟
    و اینکه حتما باید فیش بگیرم؟ جایی نیست که با کد ملی مبلغ رو مشخص کنه و بعد پرداخت کنم؟

    پاسخ
  • سلام
    آیابابیمه نامه پاسارگادمی توان وام گرفت؟
    راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام بله 6 ماه بعد از صدور بیمه نامه 90% موجودی صندوق ریاضی تون رو بدون ضامن با سود 4% مازاد بر سود تضمینی میتوانید وام دریافت کنید لازم به ذکر استکه این وام محدودیت ندارد و بعد از پایان اقساط بلافاصله میتوانید درخواست وام مجدد بکنید

      پاسخ
    • بله میتوانید وام دریافت کنید.90% موجودی صندوق بدون ضامن و با سود4%مازاد بر سود تضمینی
      برای گرفتن وام به نماینده خودتون یا یکی از شعب بیمه پاسارگاد در شهر و یا استان خود مراجعه کنید

      پاسخ
  • سلام من سال دوم بیمه رو پرداخت میکنم سال اول مبلغ ۱۲۰۰سال دوم ۱۴۰۰ فقط ۱روز تاخیر در پرداخت داشتم چرا اندوخته رو زدن ۲میلیون پس اون ۶۰۰تومن چی .اولی رو با ۱روز تاخیر ریختم ولی دومی رو ۱روز هم زودتر واریز کردم چرا واسه ۱روز تاخیر ۶۰۰اندوخته روکم کردن اینجوری موقع بازخرید باید ضرر هم بدیم

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز،،،خدمت شما عرض کنم که کسری 600 هزار توان از واریزی شما به خاطر تاخیر 1 روزه شما در پرداخت حق بیمه نیست ، اون مبلغ هزینه پوشش هایی است که به شما در بیمه نامه داده شده است و در حقیقت مصرفی است جهت توضیحات بیشتر با نماینده خودتون تماس بگیرید و یا با شماره من تماس بگیرید توضیحات لازم را خدمتتون عرض کنم 09122024728عسگری

      پاسخ
    • سلام اون مبلغ برای پوشش های بیمه ای که در سند قرار داد براتون تنظیم شده برداشته میشود و مربوط به تاخیر در پرداخت شما نیست

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید