4.2/5 - (5 امتیاز)

در حال بارگذاری پخش کننده...
در حال بارگذاری پخش کننده...

 بیمه عمر

سلام، به سایت با بیمه پاسارگاد خوش آمدید. قبل از اینکه شما عزیزان، به مطالعه مطالبی در خصوص بیمه عمر(بیمه زندگی) بپردازید.پیشنهاد میکنم،بطور مختصربا واژه های، بیمه عمر که در اینگونه مقاله ها به چشم میخورند، آشنا شوید. آشنایی با ادبیات بیمه ای، تفهیم مطالب را که گاها ممکن است،نامفهوم به نظر برسد، برای ما راحتتر کرده، و ازمطالعه مطالب بیمه عمربه جای اینکه خسته شویم، بلعکس میتواند،جذاب و شیرین باشد.

بیمه گر:

بیمه گر،به شرکت بیمه گفته میشود.(مانند شرکت بیمه پاسارگاد….)که تعهد پرداخت خسارات وارد شده، به بیمه شده را دارد.هر گونه خسارتی که به، بیمه شده ما وارد شود .و در تعهد شرکت بیمه یا بیمه گر باشد. بیمه گر متعهد به پرداخت خسارت به بیمه شده است. دربیمه عمر پاسارگاد پرداخت خسارات جانی وارده بر بیمه شده در تعهد بیمه گر میباشد.




بیمه گزار:

بیمه گزار شخصی است، که تعهد پرداخت حق بیمه  به بیمه گر را دارد. بیمه گزار ممکن است، شخص حقیقی باشد ،(مثلا خود شخص) که برای خودش یک بیمه زندگی ایجاد میکند.و یا بیمه گزار ممکن است، حقوقی باشد،(مثلا شرکت ها و سازمان هاو …) که کل پرسنل،و کارکنان سازمان و شرکت خود را بیمه میکنند.

 




بیمه شده:

بیمه شده،موضوع اصلی بیمه نامه در بیمه زندگی است. که خسارات وارد شده، به آن مورد تعهد شرکت بیمه  یا بیمه گرمیباشد. بیمه شده ممکن است، شخص باشد. و بیمه عمر پاسارگادرا برای خودش ایجاد کند.و یا اموال باشد. (مانند خودرو , منزل مسکونی ,و ……)




ذینفع ،به کسی گفته میشود. که از بیمه نامه  بیمه زندگی منفعت میبرد.  ذینفع در زمان حیات بیمه شده میتواند، بیمه گزار و یا بیمه شده باشد. در صورت فوت بیمه شده, وراث او ذینفع خواهند بود.

در حال بارگذاری پخش کننده...

باورهای غلط در بیمه عمر

بسیاری از مردم بر این باورند که بیمه عمر پاسارگاد براساس نامش فقط برای زمان فوت بیمه شده است.و در طول زندگی بیمه شده مورد استفاده قرار نمی گیرد .که در واقع این یک تفکر غلط  در خصوص بیمه عمر پاسارگادمی باشد .که در جامعه امروز ما گریبان اکثریت مردم را گرفته است.  90% مزایای بیمه زندگی برای زمان حیات بیمه شده است. و فقط 10% آن برای فوت محسوب میشود. و بیشترین اندوخته بیمه گزار یا بیمه شده برای دوران کهولت سن است.که بعنوان بیمه بازنشستگی از طرف بیمه گر به بیمه شده پرداخت میشود.

 بیمه زندگی

به همین دلیل من از شما عزیزان میخواهم نگاه خود را به بیمه زندگی تغییر داده و از زاویه ای دیگر به بیمه عمرپاسارگاد نگاه کنید. امروزه در کشورهای توسعه یافته جهان از هر 10 نفر  9 نفر دارای حداقل یک قرار داد بیمه زندگی میباشد.و از این 9 نفر 5 نفر ازآنها بیشتر از یک بیمه زندگی برای خود دارد درحالی که  در کشور ما از هر 10 نفر حدودا فقط 1/5 نفر دارای بیمه زندگی(بیمه عمرپاسارگاد) میباشند. و یکی از دلایل فقر و مشکلات اجتماعی , کودکان کار , زنان بدسرپرست  ,کودکان یتیم ,و کهنسالان افسرده در کشور ما همین عدم گسترش بیمه زندگی در ادوار گذشته میباشد.

در حال بارگذاری پخش کننده...

 بیمه بازنشستگی

دردوران کهولت سن بیمه بازنشستگی پاسارگاد برای بیمه شده میتوانند سو سو چراغ امید را در دل زنده نگه دارد.برای مقابله کردن با فقری که در اثر چالشهای احتمالی که در طول زندگی برای هر کدام از ما ممکن پیش بیایید بیمه عمر پاسارگاد بهترین راهکار  است. ودرواقع درهنگام وقوع بسیاری ازاین چالش ها بیمه زندگی میتواند به عنوان یک پشتوانه محکم و قابل اتکادرکنار بیمه گزار ویا بیمه شده باشد.مخصوصادرهنگام کهنسالی بیمه بازنشستگی حامی بیمه شده خواهد بود.تا روزهای سخت و سرد زندگی را بتواندبا آسودگی خاطر و آرامش سپری کند. وهزینه های سنگین درمان و همچین مخارج زندگی را از طریق بیمه گر تامین نماید.

 دلایل داشتن بیمه عمر

 دلایل داشتن بیمه عمربسیار است. که دراین مقاله به مختصر اشاره ای خواهم کرد.هیچ پدری دوست ندارد(عدم داشتن بیمه زندگی )به دلیل بیماری در بستر باشد.و ببیند فرزندخردسالش مجبور به کاردر سرچهارراه ویا درحال جمع آوری پس ماند است .و یا همسرش مجبور است (عدم داشتن بیمه بازنشستگی)برای لقمه ای نان درخانه های مردم کار کند.بسیار دیدم و قطعا شما هم دیده ایدکه پدری به دلیل نداشتن هزینه درمان عمل قلب باز (عدم داشتن بیمه عمر پاسارگاد)تسلیم سرنوشت شده است. همه این ناملایمان با داشتن بیمه زندگی تا حد بسیار زیادی قابل انتقال به بیمه گر است تمام تلاش من و همکاران من براین است شعار هر ایرانی یک بیمه عمر پاسارگادرا برای تمامی هموطنان عزیز محقق کنیم.

مدیریت مالی 

شما با یک مدیریت مالی هوشمندانه میتوانید در مسیر ایجاد بیمه عمر پاسارگاد پول های خرد زندگی تان را که هیچ تاثیری در روند بهبود و یا پس رفت شرایط زندگی شما ندارند را سمت و سو داده و در مسیر بیمه زندگی قرار دهید. آنگاه خواهید دید چه تاثیر شگرفی در زندگی شما خواهدگذاشت. و سرمایه ای بزرگ را برای بیمه شده و یا بیمه گزاربه ارمغان خواهد آورد.دوست عزیزی که این مقاله را مطالعه میکنی همین حالا اقدام کن و برای خود و خانواده ات طرح فوق العاده بیمه عمر پاسارگادرا ایجاد کن. حسین علی عسگری مدیر فروش و آموزش بیمه عمر پاسارگاد

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمد نادری
    تیر 17, 1401 3:53 ب.ظ

    درود استاد عزیز
    بنده به تازگی عضو نمایندگی فروش بیمه پاسارگاد شدم خواستم از شما اجازه بگیرم و از مطالب سایت شما برای آگاهی و جذب مشتری توی کانال تلگرامی خودم استفاده کنم .
    موفق و موید باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید