4.2/5 - (4 امتیاز)

امور بیمه شدگان بیمه عمر پاسارگاد

سلام به صفحه امور  بیمه شدگان بیمه عمر پاسارگاد خوش آمدید.

از اینکه شما عزیزان، شرکت بیمه پاسارگاد را به عنوان حامی خود  انتخاب کرده. و ما را لایق همراهی خود دانسته اید تشکر میکنیم.

در سایت ؛ با بیمه پاسارگاد؛ ما تمام تلاش خود را کرده ایم. تا اطلاعات لازم در خصوص بیمه نامه عمر که برای خود ایجاد کرده اید رادر اختیار شما عزیزان و بیمه گزاران محترم شرکت بیمه پاسارگاد قرار دهیم . و همچنین تلاش شده است ،که بیمه شدگان محترم برای دسترسی  به اطلاعات بیمه نامه خود و اطلاع از شرایط آن به راحتی بتوانند، از این سایت اقدام کنند.لطفا جهت استفاده عموم بیمه شدگان پاسارگادآدرس سایت را در اختیار دیگران قرار دهید.

امور بیمه شدگان

استعلام و پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد بدون شناسه قبض و پرداخت

شما همراهان بیمه پاسارگاد، و بیمه گزران محترم در صورت نداشتن ، شناسه قبض و پرداخت ، برای واریز حق بیمه خود میتوانید از درگاه بالا با وارد کردن شماره بیمه نامه و کد ملی ،،که معمولا با فرمت………./….0/0/13/….48/300،،،میباشد ، وارد بیمه نامه خود شده ، و با کلیک روی گزینه حق بیمه و سپس با انتخاب برگه اقساط حق بیمه ، در وسط صفحه روی لینک پرداخت کلیک کنید، شما را به درگاه بانگ پاسارگاد هدایت کرده و با رویت مبلغ حق بیمه و صحت آن اقدام به پرداخت نمایید. لازم به ذکر است که در همین مکان میتوانید برگه اقساط بیمه نامه خود را به صورت فایل pdf دریافت کنید.

در گاه پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد

جهت پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد بر اساس  شناسه قبض و شناسه پرداخت  کلیک کنید. بیمه گزاران محترم جهت عملکرد بهتر آموزش ویدئویی زیرا را حتما ببینید.

پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد

 استعلام بیمه عمرپاسارگاد

شما بیمه گزاران محترم از اینجا میتوانید به اطلاعات بیمه نامه خود از طریق سامانه رسمی بیمه پاسارگاد دسترسی داشته باشید . و از صحت و ثبت آن اطمینان حاصل نمایید. پس از ورود به سامانه شماره بیمه نامه و کد ملی خودرا وارد نمایید.جهت عملکرد بهتر آموزش استعلام بیمه عمر پاسارگاد را ببینید.

مشاهده اطلاعت بیمه نامه

استعلام بیمه نامه از سنهاب بیمه مرکزی

جهت اطمینان از صحت ثبت بیمه نامه و معتبر بودن ، انواع بیمه نامه لطفا کلیک کنید.لازم به ذکر است است برای استعلام بیمه زندگی پس از ورود به سامانه سنهاب بیمه مرکزی روی ایکون استعلام با شماره بیمه کلیک کرده و سپس شماره بیمه نامه خود را وارد کنید.

 گرفتن برگه اقساط و برگه اقساط وام

بیمه گزاران محترم از اینجا میتوانید برگه جدید اقساط بیمه نامه و یا در صورت داشتن وام برگه اقساط وام بیمه نامه خود را دریافت کنید.

پرداخت اقساط

آموزش دریافت استعلام واطلاعات بیمه عمر پاسارگاد

بسیاری از اوقات بیمه شده گان و بیمه گزران محترم شرکت بیمه پاسارگادبرای اطلاع از وضعیت بیمه نامه خود و پرداخت های انجام شده و به طور کل حصول اطمینان از فعال بودن بیمه نامه خود نیاز دارند، به این اطلاعات به راحتی دسترسی داشته باشند. به همین منظور این شرایط برای شما اعضای خانواده بزرگ پاسارگاد فراهم شده است.ابتدا جهت عمل کرد بهتر حتما آموزش استعلام بیمه عمر پاسارگاد را مشاهده کرده و بر اساس آموزش مراحل را به ترتیب دنبال کنید.

در این آموزش مسیر ورود به اطلاعات بیمه نامه خودتان را خواهید آموخت. و اطلاعاتی در خصوص اقساط پرداخت شده، اقساط معوق، میزان سود دوران مشارکت ، فعال بودن و یاعدم فعال بودن بیمه تکمیل درمان sos ، نحوه گرفتن برگه اقساط سال جدید، و گرفتن برگه اقساط وام مطالب ارزنده ای خواهید آموخت.

در حال بارگذاری پخش کننده...

اقساط بیمه عمر را چگونه پرداخت کنم.

در بالای صفحه امور بیمه شدگان بیمه عمر پاسارگاد؛ لینک ورود به صفحه پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد قرار داده شده است.

تمامی روش های پرداخت اقساط بیمه عمر پاسارگاد به طور کامل در یک صفحه اختصاصی برای شما بیمه گزاران و بیمه شدگان محترم شرکت بیمه پاسارگاد به تفصیل شرح داده شده است . جهت اموزش و مشاهده تمامی روش های پرداخت اقساط بیمه پاسارگاد کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید