شرایط اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد

برای اطلاع از شرایط مورد نیاز جهت اخذ نمایندگی بیمه کلیک کنید.

شرایط اخذ نمایندگی بیمه

شما باید داری شرایط زیر جهت اخذ نمایندگی بیمه باشید.
1-تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2- عدم سوء پیشینه
3- عدم اعتیاد
4-اعتقاد به یکی از ادیان رسمی کشور

اعطای نمایندگی بیمه پاسارگاد

مدارک مورد نیاز نمایندگی بیمه پاسارگاد

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت اخذ نمایندگی بیمه کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز نمایندگی بیمه

1- کپی شناسنامه و کارت ملی
2- کپی آخرین مدرک تحصیلی(حداقل دیپلم حداکثر فوق لیسانس)
3- کارت پایان خدمت یا معافیت(آقایان)
4- عکس پرسنلی 6 قطعه
5- حساب بانک پاسارگاد

به صفحه ثبت نام خوش آمدید

متقاضی محترم دریافت نمایندگی بیمه پاسارگاد به صفحه ثبت نام خوش آمدید.لطفا با دقت به تمامی سوالات خواسته شده ,در فرم ثبت نام نمایندگی بیمه پاسخ دهید.و در انتها روی دگمه ارسال کلیک کنید. بعد ازثبت نهایی همکاران ما حداکثر تا 72 ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

جذب نیرو

شرکت بیمه پاسارگاد درراستای توسعه و اعتلای  فرهنگ بیمه،در سطح کشور از بین واجدین شرایط  و علاقمند به صنعت بیمه،به تعداد محدود دعوت به هم کاری کرده و نمایندگی بیمه اعطا میکند.

شما متقاضیان محترم میتوانید .با پر کردن فرم ثبت نام و ارسال آن به واحد نیروی انسانی، ثبت نام خود را جهت اخذ نمایندگی نهایی کنید.لازم به ذکر است. پس ازثبت نام همکاران ما،در اولین فرصت با شما تماس خواهندگرفت.لطفا  فیلد های فرم ثبت نام را با دقت پرنمایید. به هر دلیل  از طریق فرم ثبت نام، موفق به ارسال درخواست خود نشدید. از طریق آدرس تلگرامی ما ،(https://t.me/JazbPasargadinsurance)مشخصات خود را ارسال نمایید. یا با ارسال پیامک از طریق گوشی مبایل، به سر شماره 30004554553811 اقدام نمایید.

به نکات زیر در هنگام پر کردن فرم دقت نمایید.

اعداد ورودی به فیلد ها باید لاتین باشد.

پر کردن تمامی فیلد ها الزامی است.

فیلد ایمیل اجباری نیست.

تعدادارقام کدملی و شماره همراه و تلفن ثابت باید کامل باشد.

با هر کد ملی و هر شماره همراه فقط یک بار میتوان ثبت نام کرد.

بعداز اتمام موفقیت آمیز ثبت نام ، پیام  موفقیت آمیز بودن ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

لطفا در صورت ثبت نام ،موفق و دریافت پیام در سایت ،از مسیر های دیگر برای ثبت نام اقدام نکنید. چون باعث تداخل شده و مشکل در ثبت نام شما ایجاد خواهد شد. سپاسگزام واحد جذب نیرو

فرم ثبت نام اخذ نمایندگی بیمه

  • این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توجه

متقاضی محترم نمایندگی بیمه پاسارگاد ،به هر علت موفق به ارسال مشخصات خود از طریق فرم ثبت نام ،در این صفحه نشدید. از دو مسیر دیگر میتوانید. درخواست خود را ارسال کنید. ارسال از طریق کانال تلگرامی واحد جذب نیروی انسانی،(برای ارسال از طریق تلگرام  کلیک کنید. https://t.me/JazbPasargadinsurance) و مسیر دیگر ارسال مشخصات از طریق سامانه پیامکی ،30004554553811 میتوانید، مشخصات خود را ارسال نمایید.موفق باشید.

جذب نیرو

مسیر راه تا دریافت کد رسمی نمایندگی بیمه پاسارگاد

متقاضیان مجترم دریافت نمایندگی بیمه پاسارگاد، توجه داشته باشند. برای گرفتن کد رسمی نمایندگی بیمه پاسارگاد مراحل زیر را در پیش رو خواهید داشت.

گام اول: ارسال در خواست از طریق فرم ثبت نام

گام دوم: کارشناسان شرکت پس از بررسی درخواست ثبت نام در صورت داشتن شرایط لازم با شما تماس خواهند گرفت.

گام سوم: قبولی در مصاحبه حضوری برای متقاضیان تهران (متقاضیان شهرستان مصاحبه به صورت انلاین خواهد بود.)

گام چهارم:آموزش(برای متقاضیان تهران حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و نفرات کم) و متقاضیان شهرستان آموزش غیر حضوری خواهد بود.لازم به ذکر است آموزش ها کاملا رایگان و از طرف شرکت بیمه پاسارگاد برگزار خواهد شد.

گام پنجم: تکمیل مدارک و باز شدن فایل مالی و شروع فعالیت و گرفتن کد موقت

گام ششم: شرکت در آزمون بیمه مرکزی و بعد از قبولی دریافت کد رسمی نمایندگی بیمه، بر اساس آیین نامه 96 بیمه مرکزی ایران

متقاضیان توجه داشته باشند

که داشتن کد رسمی نمایندگی یک اعتبار و ایجاد سابقه در بیمه مرکزی بوده که میتواند، در آینده و با ادامه فعالیت برای داشتن لول های بالاتر، در سازمان فروش بیمه پاسارگاد ،به شما کمک کند. همچنین ارتقاء تا سطح مدیریتی، در سازمان فروش برای همه فراهم است. به شرط اینکه نماینده فعال و ساعی بوده و توان خود را نشان دهد.

جایگاه شغلی مناسب

یک نماینده بیمه به لحاظ اجتماعی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است ونسبت به بسیاری از مشاغل در بین افراد جامعه محبوب تر بوده و نمایندگی بیمه از مشاغل پر طرفدار میباشد.

آینده ای روشن

یک نماینده بیمه با توجه به تلاش وفعالیت خود در زمینه فروش بیمه می تواند آینده ای روش به لحاظ درآمدی و اجتماعی در سطح بسیار خوب برای خود متصور باشد.

میزان در آمد نمایندگی بیمه پاسارگاد چقدر است؟

در آمد در شرکت های بیمه به صورت کارمزدی بوده ، وبسیار بالا می باشد. و یکی از 10 شغل پر در آمد در دنیا محسوب میشود. البته به شرط اینکه نماینده پر تلاش بوده و با برنامه ریزی و مستمر و بر اساس آموزش های حرفه ای سازمان فروش پیش برود.و یگی از لول های بیمه ای پر درآمد، که کارمزدآن به صورت رسوبی می باشد، فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری است.

یک بیمه نامه بفروش و 30 سال کارمزد بگیر

یکی از پر درآمد ترین لول های بیمه ای که برای نماینده میتواند، ایجاد یک در آمد رسوبی کند. بیمه های عمر و سرمایه گذاری است. کار مزد آن 21 در صد بوده و مدت آن 30 سال میباشد.ماهیت بیمه عمر و سرمایه گذاری شبیه بیمه تامین اجتماعی ، به لحاظ بازنشستگی بوده. و همین امر باعث میشود، مشتری یک قرار داد بلند مدت با شرکت بیمه منعقد کند. و تا زمانی که بیمه شده حق بیمه پرداخت میکند، شما هم به عنوان نماینده و واسط بین شرکت بیمه و بیمه شده از آن حق بیمه کارمزد دریافت خواهید کرد. و به این در آمد رسوبی میگویند . در حقیقت یک بیمه نامه را یک بار فروخته اید ،و مدت 30 سال از آن کارمزد دریافت خواهید کرد.

در خواب هم درآمد داشته باشید

 از طرفی شما به راحتی حتی زمانهایی که درخواب هستید. و یا در تعطیلات بسر می برید، در آمد خواهید داشت. و یا به لحاظ نامساعد بودن، شرایط اقتصادی و اجتماعی شغل شما دچار رکود نخواهد شد.و یا همین بیماری کرونا، که همه کسبه و بازاریان و صاحبان کسب و کار را زمین گیر کرد. در آمد شما کم نشده ،و برای شما به صورت مستمر و رسوبی روی هم انباشته خواهد شد. حتی اگر چندین ماه هم فعالیت نداشته باشید. و منظور از رسوبی آن است. که با افزایش فروش دائما در آمد شما مانند املاح رسوبی دریا،که به مرور زمان روی هم انباشته می شود، و بالا میآید ، درآمد شما هم روی هم رسوب کرده ،و افزایش می یابد. و هیچ محدودیتی نداشته و تا بی نهایت میتواند افزایش یابد.

بنابر این اگر به توانایی خود مطمئن هستید.  و به دنبال یک شغل با پرستیژ بالای اجتماعی میگردید. و در آمد آن هم برای شما مهم است. و رسیدن به آزادی مالی در برنامه کاری شما بر اساس تلاش قرار دارد، شک نکنید.نمایندگی بیمه همان شغلی است. که به دنبالش بودید. در آینده به خودتان افتخار خواهید کرد، به خاطر انتخاب درستی که انجام دادید. موفق باشید.