Rate this post
بیمه بازنشستگی
بیمه عمر طرح بازنشتگی
انتخابی هوشمندانه در دوران جوانی وآینده نگری برای دوران بازنشستگی است .

بیمه عمربازنشستگی

بیمه عمربازنشستگی هدف از این طرح ایجاد یک صندوق بیمه ای مکمل بازنشستگی است. چیزی که در جامعه امروز ما محرز است. و برای همگان به اثبات رسیده است. صندوق های بازنشستگی کشور توانایی تامین مالی بیمه شدگان خود را در دوران بازنشستگی به طور صد در صد ندارند. و 80 درصد از بازنشستگان کشور ما بعد از نایل شدن به کسوت بازنشستگی مجددا جهت تامین معاش زندگی مجبور به فعالیت در بنگاههای دیگر هستند. که متاسفانه به دلایل مختلف مورد سوء استفاده قرار گرفته و به خاطرنیاز کسب در آمد ازطرف مدیران این بنگاهها با دست مزد های ناچیز مورد بهر برداری قرار میگیرند.

با رسیدن به دوران کهولت سن ضمن کاهش توان جسمی و عدم توانایی کامل جهت فعالیت اقتصادی میزان در آمد کاهش میابد. در حالی که نیاز به درمان و مراقبت های پزشکی افزایش میابد.واز طرف دیگر خانواده گسترده تر شده و هزینه های جاری اعم از تحصیل فرزندان، ازدواج فرزندان، و تهیه جهیزیه بر دوش بازنشسته سنگینی خواهد کرد. و اگر شخص بازنشسته از ارگان دولتی و یا غیر دولتی باشد. حقوق صندوق های بازنشستگی کفاف زندگی  او  را نداده و به ناچار باید به دنبال کار باشد.

بیمه عمر بازنشستگی
بیمه شده محترم سلام ،مدت قرارداد بیمه عمر بازنشستگی شما به اتمام رسیده است. جهت دریافت صندوق بازخریدی خود به شرکت بیمه پاسارگاد مراجعه نمایید.
بیمه عمر بازنشستگی یعنی پس انداز برای دوران سخت و سرد زندگی

طرح یک سوال

آیا شمادوست دارید در زمان بازنشستگی از دو  و یا سه صندوق حقوق بازنشستگی دریافت کنید؟قطعا پاسخ شما به این سوال بله خواهد بود. اما شاید هنوز به این باور نرسیده باشید که این امکان وجود دارد.من به شما میگویم که خوشبختانه این امر شدنی است. و بخصوص برای افراد زیر 30سال بهترین موقعیت فراهم است.که از آن استفاده کنند. چرا که با چشم به هم زدنی به سن 50 سال رسیده و آن موقع دیگر زمان از دست رفته و فرصت بازگشت به عقب فراهم نخواهد بود. و افسوس خواهند خورد. و برای اینکه از کلمه ای کاش استفاده نکنید از همین حالا شروع کنید.

برای ایجاد  طرح بیمه عمربازنشستگی بیشتر تمرکز روی صندوق بیمه ای است . اگر از بیمه های تکمیل درمان و پایه بهرمند هستید. میتوان ضرایب پوشش ها را پایین تر در نظر گرفت تا صندوق بیمه ای رشد بیشتری داشته باشد. بهتر است برای ایجاد این طرح از یک مشاور حرفه ای بیمه بهره ببرید. من و همکارانم در کنار شماهستم .تا بر اساس شرایط و نیاز شما بهترین بیمه عمربازنشستگی را برای شما ایجاد کنیم .با ما از طریق ارسال تیکت و یا ثبت درخواست مشاوره رایگان بیمه در سایت با بیمه پاسارگاد(https//babimepasargad.com) تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

بیمه بازنشستگی

مکمل بازنشستگی

بیمه عمربازنشستگی طرحی است که به عنوان مکمل و تکمیل کننده برای دوران بازنشستگی ایجاد شده است. در این طرح  هر شخص با یک برنامه ی هدفمند و روتین براساس پرداخت حق بیمه مستمر یک اندوخته ارزشمند را به مرور زمان برای دوران کهولت سن خود پس انداز میکنند. که این پس انداز به آهستگی و در طول زمان و براساس به کارگیری در هلدینگ های پاسارگاد  توسط شرکت بیمه پاسارگاد افزایش یافته و اندوخته ارزشمندی را ایجاد میکند. جالب است بدانید که صندوق بازنشستگی بیمه های عمر و سرمایه گذاری تابع قانون مرکب بوده و رشد چشمگیری در سال های پایانی قرار دادخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید