Rate this post

فرم های بیمه آتش سوزی

فرم های بیمه آتش سوزی منزل مسکونی

 بیمه آتش سوزی

قرار داد بیمه آتش سوزی، توافقی است که بین بیمه گزار از یکسو و از سوی دیگر بیمه گر منعقد میگردد. بیمه گر متعهد میگردد. در قبال دریافت حق بیمه، خسارات ناشی از آتش سوزی به مورد بیمه شده، که در تعهد بیمه گر است، را بر اساس دوره زمانی مشخص جبران کند.که در این حالت خسارات وارده به بیمه گذار ویا ذینفع مندرج در بیمه نامه پرداخت میشود.

در بیمه آتش سوزی، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در آن در مقابل آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه میشود.که پوششهای ذکرشده جز تعهدات اصلی بیمه آتش سوزی میباشد. که اجبارا در تعهد بیمه گر است.در بیمه آتش سوزی، ساختمان و کلیه کالاها و لوازم موجود در مقابل آتش سوزی و انفجار و صاعقه بیمه میشود. همچنین هزینه های پیشگیری از توسعه آتش در این بیمه نامه قابل جبران میباشد.

البته لازم به ذکر است. که غیر خطر آتش سوزی، خطرات دیگری نظیر، زلزله، سیل، ترکیدگی لوله آب، ضایعات برف و باران، سقوط هواپیما، و هلی کوپتر، شکست شیشه و سرقت از منزل در بیمه آتش سوزی ،و با عنوان خطرات اضافی قابل پوشش است. که به انتخاب بیمه گزار میباشد.

بیمه آتش سوزی بر اساس نیاز و گستردگی آن به سه بخش تقسیم میشود.

بیمه آتش سوزی منزل مسکونی

بیمه آتش سوزی اماکن اداری – و تجاری (غیر صنعتی)

بیمه آتش سوزی خسارت های ناشی از آتش سوزی، انفجار،صاعقه و خطرات اضافی (سیل، زلزله،طوفان، ترکدیگی لوله،ضایعات برف و باران، ……)به اموال  اعم از ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، انبارهای عمومی و اختصاصی و موجودی مواد اولیه و محصولات و همچنین ساختمان، ماشین آلات و کالای در جریان تولید کارگاهها ، مراکز صنعتی و غیر صنعتی را تحت پوشش قرار میدهد.

بیمه آتش سوزی اماکن صنعتی

بیمه آتش سوزی  اماکن صنعتی، ساختمان، تاسیسات، ماشین آلات،و موجودی انبارو محصولات در جریان ساخت واحدهای صنعتی و تولیدی را تحت پوشش قرار میدهد.(جهت دریافت فرم کلیک کنید)

بیمه آتش سوزی واحد های غیر صنعتی و انبارها

 بیمه آتش سوزی واحد های غیر صنعتی و انبارها ، خسارات وارد شده به ساختمان، تاسیسات و موجودی مربوط به کلیه واحد های تجاری اداری ، خدمات عمومی، فرهنگی، صنفی، و درمانی را  که در آن واحد تجاری قرار  دارند را در مقابل خطرات اصلی و اضافی تحت پوشش قرار میدهد.(جهت دریافت فرم کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید