آموزش توجیهی بیمه

0تومان

آموزش توجیهی بیمه

سلام: آموزش توجیهی بیمه هم اکنون به صورت رایگان در اختیار شما متقاضی محترم قرار دارد. در این آموزش روش های ورود به صنعت بیمه را موردبررسی قرار خواهیم داد.لطفا نظرات خودتودتان را جهت ارائه آموزش بهتر ارسال نمایید.

توضیحات

آموزش توجیهی بیمه

سلام: به آموزش توجیهی بیمه خوش آمدید. برای ورود به هر کسب و کاری نیاز است .قبل از هر اقدامی اطلاعات کافی در خصوص آن شغل بدست آورید.انتخاب درست شغل بر اساس میزان علاقه مندی و روحیات هر کس میتواند،ضامن موفقیت آن در دوران زندگی باشد.انتخاب هوشمندانه شغل بخصوص برای کسانی که در ابتدای جوانی هستندبسیار حائز اهمیت است. و جایگاه اجتماعی و خانوادگی آنها را در آینده تحت شعاع قرار خواهد داد.

(آموزش توجیهی بیمه)در این دروه سعی شده است. شغل نمایندگی بیمه و جایگاه آن و میزان درآمد زایی آن مورد نقد و بررسی قرار گیرد. و شما کار آموز عزیز بعد از این دوره تصمیم خواهید گرفت. که همکار ما در صنعت بیمه باشید و یا نباشید. لطفا ویدئو های آموزشی را به دقت مشاهده کرده و نکات مهم آن را یاداشت بردارید.  جهت ثبت نام و اخذ نمایندگی کلیک کنید.

آموزش توجیهی بیمه

سلام درود. کار آموز عزیز آموزش توجیهی از 5 بخش مجزا تشکیل شده است. که همگی در یک فایل ویدئویی قرار داده شده است . در پایان هر بخش منتظر آغاز بخش بعد باشید.

آموزش توجیهی

در حال بارگذاری پخش کننده...

درس : 1

چرایی کارتان را پیدا کنید.

برای ورود به هر کاری باید دلایل ورود به آن شغل را برای خودتان مشخص کنید . یکی از دلایل موفقیت انسان های موفق در طول تاریخ دانستن چرایی کارشان بوده است . دانستن چرایی کار باعث ثابت قدم شدن شما در آن شغل و حرفه میشود. و قطعا در هر کاری در ابتدا با چالش ها و ناملایمات بسیار زیادی مواجه خواهید شد. که با اتکا به چرایی و داشتن دلیل منطقی برای انجام کار، از آنها به سلامت بیرون خواهید رفت.

چرا نمایندگی بیمه

(آموزش توجیهی بیمه)ممکن است. از خودتان سوال کنید چرا نمایندگی بیمه بگیرم.ابتدا خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید. به قول معروف سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید. ببینید به فعالیت در صنعت بیمه علاقه مند هستید یا نه. اگر علاقه داشتید به شما تبریک میگویم .به یکی از پولسازترین مشاغل دنیا قدم گذاشته اید.در واقع شغل بیمه و فروش بیمه به دلیل داشتن ماهیت حقوقی به صورت کارمزد هیچ محدودیت درآمدی ندارد. و هرچه قدر شما توانمندتر باشید. درآمدتان به همان میزان افزایش خواهد یافت.

در آمد در بیمه چگونه است.

(آموزش توجیهی بیمه)در آمد در بیمه بر اساس دریافت کارمزد از فروش است. در بعضی از لول های بیمه ای بر اساس فروش یک کار مزد دریافت میکنید. اگر بیمه گزار سال بعد قرار دادش را با شما تمدید کند. خوب مجددا براساس قرار داد جدید کارمزد دریافت خواهید کرد. مانند بیمه های شخص ثالث، یا بدنه خودرو ،یا انواع مسئولیت ،و….. اما در لول بیمه های عمرو سرمایه گذاری کارمزد رسوبی بوده و از فروش یک بیمه نامه حداقل 5 سال و حداکثر 30 سال کارمزد دریافت خواهید کرد. که بالاترین کارمزد در لول های مختلف بیمه ای میباشد.جهت گرفتن نمایندگی بیمه کلیک کنید.

آموزش توجیهی بیمه
سپرده گذاری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش توجیهی بیمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *